New shoes en doornliesje

 Mijn dag zit erop. Deze ochtend zijn we naar de zwemlessen geweest (voorlaatste keer voor Pasen)en hebben we de boodschappen opgehaald. Ik ben weer fan van Collect&Go. Lekker makkelijk bestellen op het tijdstip dat mij past en dan in een wip ophalen. Ideaal !! Op Collishop kocht ik dan weer een tienerboekentas want het meisje had echt wel een nieuwe nodig. Ze deed het al met de oude van haar zus en die deed er ook al lang mee, maar nu ging het niet meer.  Dus die boekentas werd samen met de boodschappen afgehaald.
En we kochten ook nieuwe zomerschoenen. En dat maakte ons zo blij. Blauwe voor de jongens en geel voor Liesje. Onze portemonnee was toen we huiswaarts keerden een heel pak lichter, maar wij waren blij. Ik twijfelde of ik ook al sandalen zou kopen, maar ik kon me inhouden. Nog een maandje wachten. Het is een zware maand...

En ziehier onze prinses die sinds de verhuis haar mooie eigen kamertje heeft met mooi bloemekesbehang, maar die toch iedere avond weer ons bed induikt. Meestal laten we haar liggen, maar nadat we de nacht ervoor amper een oog dichtdeden vroeg ik man haar toch weer in haar eigen kamer te leggen (ik kan haar dat bed niet uitheffen) en hoera: daar bleef ze tot de ochtend. Soms komt ze ook weer midden in de nacht en kruipt ze stiekem tussen ons in en dan hoor je plots wanneer je wakker wordt een andere ademhaling.

Oja. Mijn dag was verder gevuld met opruimen en wassen en dat was genoeg. Pfff.
Met de was ben ik trouwens klaar. Een heus mirakel. Ik heb een ander systeem uitgewerkt voor in het nieuwe huis en het lijkt wel te werken. Misschien blog ik er later nog even over.

En nu. Etenstijd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?