Lenteslinger en de wasmand

Gisteren maakte ik de lenteslinger uit de Flow af. Het is erg leuk geworden. Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen.
Ik kan daar echt van genieten om daar naar te kijken.

Deze ochtend was het feest. De kindjes waren helemaal onder de indruk dat de Paashaas eieren komen brengen was. Er werd gezocht, gevonden, gegeten, gebroken en één ei smolt.
Daarna even wat badgedoe en dan konden ze op bezoek bij mijn ouders ook nog eens eitjes gaan zoeken. Ik kreeg er ook kakelverse echte eitjes mee.
Mijn mama heeft een tuin vol tulpen dus ik heb meteen maar wat raad gevraagd hoe ik volgend jaar gewoon aan eigen tulpen geraak :-). Dat noteer ik alvast in mijn agenda (het planten).

In de bloemenzaak waren alle gele tulpen uitverkocht dus koos ik voor donkerroze en lichtroze Gerbera's. Die staan ook erg mooi in mijn vaas. Ook dat is genieten als ik op mijn plekje in de zetel zit.

Terug thuis speelden de kinderen buiten in het straatspeeltuintje en ging ik met een dochter nog even langs een meubelzaak. Het bed dat ze kreeg bleek nu toch niet zo een juiste keuze, maar ze moet wel een bed natuurlijk en omdat ik geen zin heb in nog veel gezoek en rondgerij gingen we gewoon in een zaak langs. In de zaak vond ik dan toch een wasmand voor op ons badkamer...
Het werd deze! Niet te groot, maar ook niet te klein. Wit dan toch. 

Verder kwam er nog bezoek en zo vloog de tijd voorbij en was Pasen alweer bijna voorbij.  De kinderen weer zwart van het buiten spelen, moe, tevreden, ...

En nu : in mijn zetel. Beetje lezen (het lukt terug: lezen), beetje babbelen, beetje 'dromen'. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?