't Busje komt zo

Deze ochtend kwam de bus niet opdagen en omdat drie kinderen nog een examen hadden was dat deze keer echt een probleem. Het was ook de eerste keer sinds we hier wonen dat dit gebeurde dus dat valt nog mee. Een andere keer zou je kunnen zeggen: 'Overmacht!Dan maar een uurtje later op school.' Maar deze keer niet natuurlijk. Dat kan niet met examens.
Dus moest ik rijden. En werden de jongste kinderen een half uur eerder op school afgezet (Wieltjesdag vandaag: supertof! en één had schoolreis naar Bokrijk) en reed ik daarna richting Dendermonde. En weer terug.

Daarna de hele dag 'dingen' gedaan waaronder een Thalys geregeld en een huurauto, administratie, sportschoenen gekocht voor een kind, telefoontje gedaan en ga zo maar door.
Gelukkig kwam de poetshulp ook. Ik zou niet weten hoe dat er ook nog eens tussendoor moest.

's Avonds werden er frietjes gehaald. Al at ik daar amper van.
Man was eens vroeg thuis (wel na zevenen, maar voor achten)en bracht bloemen mee en een goed humeur. Dat was meer dan welkom!

De beslissing is hier gevallen. Ik ga mee op vakantie naar Frankrijk. Man blij, vrienden blij, ik ook blij natuurlijk maar met een dubbel gevoel toch.

De zwemlessen van de jongens zijn opgeschort. Het zwembad is buiten dienst. Alleen Liesje heeft nog zwemmen op zaterdag.

Fijn weekend iedereen.

Reacties

  1. Ach dat is lastig tijdens de examens. Gelukkig dat je ze kon brengen anders was het een groot probleem waar je niks aan kon doen. Wat fijn dat jullie samen gaan. Veel gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)