Dag 12 van de 65: k(lets) (k)lets nat !

Nat was het. Vandaag veel te doen en veel buiten dus ik ben een paar keer goed nat geweest. En het regende niet gewoon. Het goot en er stond een stevige wind.
En net vandaag maakten drie van ons jongens een uitstap met de Grabbelpas naar de boerderij en de speeltuin. Stevige waterdichte schoenen aan dus en warme kledij (winterkledij)en een degelijke ondoorlatende regenjas. En zo zwaaide ik ze deze ochtend uit hopende dat het zou stoppen met regenen voor hen en ik stond daar met Fee in de kletsnatte koets onder een paraplu en ik had het koud.

De rest van de dag ging voorbij aan de was, boodschappen doen, mails beantwoorden, cadeautje inpakken voor een zoon, een valies maken (één klaar: joepie), telefoneren en ik kreeg nog een bezoekje voor Fee.
Er werd Quiche gemaakt met spek en prei en aardappel voor ons zelf , maar ook voor Lets.
En zo leerde ik via Lets weer nieuwe mensen kennen.

's Avonds ging ik de jongens weer ophalen, maar door alle drukte op de baan was ik te laat. De jongens hadden een heerlijke dag gehad in de gietende regen. 't Was tof geweest. Oef!
We aten dan quiche en daarna gingen ze allen lekker in bad en dat deed hen duidelijk heel veel deugd.

En nu is het alweer bedtijd.
12 dagen voorbij: nog 53 te gaan...

Reacties

  1. Och wat sneu. Kinderen vermaken zich snel. Ze waren vast aan een poetsbeurtje toe. Hier was het vies warm. Lekker een beetje wind want anders, bah.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?