Dag 6 van de 65: poging tot planning

 Ik ben moe. Toch heb ik geen ijzertekort meer al is het 'juist gepast'. 's Avonds heeft Feetje zo haar huilmomentjes en dat is net wanneer het eindelijk rustig wordt in huis en ik denk wat te kunnen gaan doen...de was of gewoon wat lezen, maar meestal loop ik dus met haar rond dan tot ik met haar naar boven trek en ze uiteindelijk aan de borst in slaap valt.
Ook vandaag heb ik wel wat gedaan, maar weinig in het huishouden. De was bv. zou ik weer eens dringend moeten invliegen.
Ik ben naar de gemeente geweest om Fee haar ID op te halen en om reistoelatingen voor twee oudere kinderen in orde te brengen.
Naar de ziekenbond ook om ook daar haar papieren in orde te maken om te reizen.
Dan naar de optieker om eindelijk mijn nieuwe bril op te halen. Ik deed al een hele tijd met mijn reservebril.
En dan zijn we bij mijn ouders langs geweest om daar te eten voor we naar de tandarts in Gent moesten gaan.
Bij de tandarts duurde het veel langer dan verwacht (al kon ik ondertussen veel lezen in mijn boek en Fee eten geven) waardoor we nadien de jongens moesten ophalen van het sporten en daarna ons Liesje bij mijn ouders en Mats in de opvang en dan naar huis om te avondmalen. Een letser kwam nog even binnen gewipt. Tof! Dat wel, maar voor een uitgebreid gesprekje was er geen tijd want de magen knorden.
Toen speelden de kinderen nog buiten en ik loop al het grote deel van de avond met Fee rond.

De was lacht ondertussen gemeen naar mij...
Daarom: een strikte planning voor de komende week waarin precies staat wat, wanneer en tot zelfs wat we gaan eten die dag met natuurlijk wat ruimte voor onverwachte dingen of vrije tijd. En sommige zaken weet ik natuurlijk nog niet 100% zoals of er nog iemand een dagje kan opletten op de kinderen zodat ik wat kan inpakken.
 Mats speelde in de opvang vandaag in het zwembadje. Met die opvang ben ik echt met mijn gat in de boter gevallen. Super daar!!
En zo komt deze zesde zeer warme en toch wel mooie zomerdag tot een einde.
Nog 59 te gaan.

Reacties

  1. O Sandra, je reageerde nog wel bij mij heel kort nadat jullie Fee is geboren. En ik heb niks gezien.
    Alsnog ( ik weet het belachelijk laat) van harte gefeliciteerd met jullie werkelijk prachtige dochter!
    En die planning....het gaat zoals het gaat, je mooie dochter troosten en lekker rustig laten slapen is nu het belangrijkste. Al besef ik meteen dat de was voor zo'n groot gezin niet zomaar een paar dagen kan blijven staan. Hoe doe je het toch allemaal?
    Petje af hoor!
    En een fijne vakantie voor het hele gezin!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja... is normaal met zoeen kleintje en dan grote vakantie dat alles wat in het honderd loopt soms, en als afspraken dan ook nog eens lang duren...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?