Dag vier van de 65: snakken naar rust!

 Dat de luie dagen maar weer gauw komen zoals TOEN. Zitten in mijn tuinstoel en genieten van ons kinders.


Wat een gehol vandaag.
Jongens weer sporten, Mats weer naar de opvang, met een dochter naar de dokter (en tussendoor Liesje naar een oppasletster brengen en daarna weer ophalen)en naar de winkel achter kampgerief en naar het oude huis omdat iemand van kapaza daar wat komt ophalen en onderwijl het huis leger maken en de auto stampvol vullen, boodschapjes doen en jongens weer ophalen van 't sporten en Mats ophalen en dan kom je vele, vele uren later echt uitgeput thuis.
En je haalt tomatensoep met ballekes uit de vriezer en je vraagt je af waar je mee bezig bent.
En het gegil en geren van de kinderen is plots oorverdovend.
Zelf wil je liefst de zetel in met je boek , maar dat kan natuurlijk niet.
En nadat de jongsten in bed zijn heeft Fee haar huilmomentje. Ze is een heel rustig kindje, maar 's avonds is er altijd dat momentje. Dan helpt alleen rondwandelen op de arm of de borst.

Ik wil rust.
Zou ik ons jongens in augustus niet toch een paar daagjes op kindervakantie laten gaan. Ja dus! Ik boek op 't laatste moment toch nog een driedaagse vakantie voor de broers met Crefi. En ga dan ook proberen of Lies en Mats ook eens uit logeren kunnen. Dan kan ik met Feetje misschien eens gewoon alleen ergens heen. Hoofd leeg! Maar nu dus nog niet.

Dag 4 is bijna ten einde nu. Nog 61 te gaan...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?