Dag 39 van de 65: Véél volk in huis !

De hele dag was het hier vandaag weer opendeurdag.
De kinderen speelden binnen en buiten en regelmatig had ik hier vier kinderen extra in huis.
Ondertussen moest ik ook nog even naar de tandarts met Niels en boodschappen doen.
Mails beantwoorden en telefoontjes doen.
En de kinderen deden van alles. Zwemmen bij de buren en dan weer trampoline springen bij ons, ...dat ging zo maar door.

Onze kleine Fee vond tegen de avond al die herrie niet meer zo leuk en ging aan het wenen en toen ik aan het koken was vond ik het welletjes geweest.
'Andermans' kinderen buiten en mijn kinderen moesten binnen blijven tot na het eten en de opkuis daarvan.
Maar wat een gedoe. Van zodra ik mijn 'gat' keerde zat men weer binnen of buiten.
Vermoeiend!
Aan tafel kreeg ik ze nog allemaal samen tot de ijscoman kwam.
Zo van die zendertjes had nu wel handig geweest zodat ik steeds zou weten waar ze zaten ;-).

Eén van onze buurvrouwen kwam haar kind zelf nog halen want zij zat blijkbaar opnieuw bij ons binnen.
Eigenlijk grappig ook.

Tegen badtijd kwamen er nog eens drie jongens bellen om te vragen of één van ons jongens nog wat buiten mocht.
Maar neen. Het zal voor morgen zijn heb ik gezegd want ik wil nu efkens rust in het huis.

En zo kwam deze dag 39 ook weer tot een einde. Nog 26 te gaan....
Gaaaaap.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?