Dag 45 van de 65: Wouter elf jaar en ik trek er vantussen

Vandaag is de dag dat Wouter echt verjaarde en dus elf werd.
Hij kreeg van ons nog een kaart en een cadeau waar hij blij mee was.
De taart hadden we afgelopen weekend al achter de kiezen.

Ons Fee heeft het wat moeilijk vandaag. Misschien een groeispurt weer? Ze wil om de twee uur aan de borst.
Ik deed nog wat boodschappen en maakte 's middags al eten want straks ben ik er voor twee dagen tussenuit naar Roeselare.
De pasta was overheerlijk. Een pasta met gehaktballetjes, rucola, mozzarella, tomaatjes, ... Maar er at maar vier man van dus ik heb veel over.

Ik deed nog vlug wat was, administratie en maakte toen opnieuw een valies. Met twee dochters trek ik naar Roeselare waar we vandaag en morgen lange wandelingen gaan maken. En we verblijven in een B&B. Tim blijft thuis.
Woensdag haal ik dan in Dikkele meteen ons jongens op op hun vakantieplaats. Het is bijzonder stil zonder die jongens. Ik merk nu wel hoeveel ruimte ze innemen. Het is nu veel, veel rustiger. Alleen jammer dat ons Fee zich nu niet zo fijn voelt.

Vanavond zal ik zeker moe en voldaan zijn denk ik.

Dag 45 zal voorbij gaan. Nog 20 te gaan tot de eerste schooldag (en ik zag vandaag de directrice van de school en we deden een kort babbelke).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?