Dag 50 van de 65: Was het maar al terug school !

Het begint hier zo stilaan te kriebelen.
Kinderen beginnen achter schoolspullen te vragen en elke dag is er wel een kind dat verzucht dat het toch weer zin in school heeft.
En eerlijk waar. Het is nog maar 15 dagen meer, maar ik wil het nu toch ook.

Elke dag is er zoveel rommel van het spelen. Niet elke dag krijg ik het van de kinderen gedaan dat ze ook de boel opruimen want soms heb ik geen energie meer daarvoor. Dan denk ik : 'Morgen ligt het weer net zo!'
Ook heeft Mats op de kussens van de zetels gestift vandaag en die kussens lagen er net een dag weer op na een grote wasbeurt. Grrr dus.
Tijdens de boodschappen nam ik enkel Fee mee en moesten de ouderen op de jongsten letten , maar toen ik thuis kwam (uurtje weg)was de koekenkast geplunderd. Wel vier (!)lege verpakkingen slingerden rond. Grrr dus.

Vandaag maakte ik ook een rit naar het oude huis want er wonen nu mensen in ons huis en in ruil doen zij het onderhoud van dat huis en onze spullen die er nog stonden verhuisden ze naar de garage daar en die garage staat ondertussen stampvol. Ik heb echt veel te veel spullen verzucht ik dan.
Ik was wel blij want de mensen hadden de tuin opgekuist en mijn voormalig washok was spectaculair veranderd. Fijn zo !!

Terug thuis kon ik meteen weer aan het eten beginnen. Vandaag nog eens vegetarisch. Kaasballetjes met rijst en salade en knoflooksaus. Zeer lekker vond ik het weer, maar wat een opkuis achteraf. Twee potten en twee pannen, twee mengkommen, knoflookpers, vergiet en rasp, ....om van de vuile borden en bestek nog niet te spreken.
Gelukkig is nu alles weer min of meer opgekuist.

Nu schenk ik me een rosé in vanuit Frankrijk. Dat zal zo smaken. Proost.

Dag 50 komt tot een einde. Nog 15 !!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)