Dag 65 van alle 65: toen was het de laatste vakantiedag en een Give Away

Er was afwisselend regen en zon zoals de rest van de zomervakantie eigenlijk.
De zomervakantie was negen weken lang waarvan drie weken in Frankrijk, een week op een boerderij in de Westhoek, een paar dagen Roeselare en voor de rest. Een kamp, wat uitstapjes voor de kinderen, wandelen, uitgebreid koken en soms wat heftige dagen. En de kinderen groeiden en speelden veel buiten.

Man zette vandaag nog wat (kinder)meubelen in elkaar zoals Esther haar bureau.
Ik deed weer eens de was en zocht de boekentassen en turnzakken bij elkaar.
We verkochten onze bloembakken uit de voortuin op kapaza en ik kocht vier dwarsliggers op kapaza want leesvoer heb ik nooit genoeg.
Ik maakte nog een verhuisdoos (half)leeg. Er staan er nog een viertal.
De buurkinderen kwamen spelen.
Man snoeide de boompjes in de voortuin en spoot de oprit af.
En we deden een vervelend telefoontje want dat moest er maar eens van komen.

We aten soep uit blik. Tomatensoep. Dat gebeurt zelden, maar vandaag dus wel.
De kinderen gingen in bad.

En toen was het bijna bedtijd en was de 65ste dag bijna voorbij.

Morgen gewoon weer om zes uur opstaan. Om 8.40 uur zal de bel gaan.
Het zal geen lege ochtend worden. Fee(tje)moet naar de dokter voor haar prikken.

En om af te sluiten geef ik een mini boekje weg.
Wat te doen? Overtuig me dat je een lezer bent en waarom je dat boekje zou willen.
De kraamhulp van Esther Verhoef.
Tot woensdagavond 23.59 uur kan je reageren. Donderdag trekt een onschuldige hand een 'lezer'.
 
Tot in september!!

Reacties

  1. Lieve sandra,

    Ik zou heel graag het boek lezen,voor mij is lezen soms even wegvluchten uit mijn hectische gezin.En mijn genietmoment aan het einde van de dag.ik hoop dat de "onschuldige hand"mij trekt!Bedankt voor het meegenieten van jullie vakantie ,met jullie mooie gezin,

    Lieve groet,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vermoed dat je wel weet dat ik een lezer ben, én ik ga in de maand september ongeveer 20h op de trein doorbrengen voor mijn werk... en dikke boeken wegen teveel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooooo ik zou dit heel graag winnen.Waarom ? Daarom zou ik zeggen maar da's geen waar.Blijkt het juist het boek te zijn dat ik zelf wou kopen en maandag vertrekken we op vakantie naar Frankrijk.Zou dit niet eens handig zijn .
    Dus laat die onschuldige kinderhand mij maar eens een handje helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook graag meedoen aan de give away! Ik lees heel graag, snuisterijen tegenwoordig vaak eens in de Kringwinkel naar boeken, tot vorige week had ik er niet veel tijd voor met de crèche en men eigen ( b) Engels, maar sinds ik aan men voet geopereerd ben kan k niet veel anders doen voor een paar weken, dus hoop k dat het handje mij er uit pikt. Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lezen is voor mij echtt heel fijn. Ik kan me heerlijk terugtrekken in het verhaal en echt loskomen van het alledaagse.
    Het voelt soms als een kleine ontsnapping, en ontspant mij echt. Ik zou niet zonder boeken kunnen.
    dus natuurlijk doe ik graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo, een dwarsligger of zie ik dat verkeerd ??? En da's een titel dat ik dezer dagen geregeld tegenkom ! Ik lees al van mijn 7 ... en een dag zonder gelezen te hebben, is een verloren dag (cru gezegd maar je snapt wel wat ik bedoel !)
    groetjes ! xxx Stine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)