Over huizen en saai behang

De afgelopen twee dagen ben ik niet echt de ideale huisvrouw en thuismoeder. Of dat van die moeder: dat gaat nog net. Ik zorg dat de kinderen nog wel gezonde kost binnen krijgen, doe ze elke dag propere kledij aan en zorg dat ze gebracht en opgehaald worden van school en hobby's. En ik geef ons Fee dag en nacht de borst. Tot zover.

De was blijft weer liggen, huiswerk opvolgen lukt nog net, de administratie raakt achterop en waarom.

Ons huis is nu uit de verkoop. Het contract met het vorige immokantoor is verlopen en man en ik blijven maar twijfelen wat we met het oude huis gaan aanvangen. Daar komt wel wat opzoekwerk bij kijken en daar heb ik al een paar serieuze gesprekken over gehad die veel tijd innemen. Al kreeg ik vandaag uit een hoek wel iets waar ik dan weer nog wat langer over blijf nadenken. Zij opperde namelijk dat het zo is dat het huis niet verkocht geraakt omdat het huis wacht op de bestemming die ik er aan ga geven. Jaja. Echt niet nuchter, maar toch geloofde ik het meteen.  En dan spookt dat de hele dag door mijn hoofd. Zou het?

De afgelopen twee dagen had ik ook twee keer een afspraak met een andere makelaar dat telkens ook weer anderhalf uur in beslag nam. Maar ik ben niet echt overtuigd dus voorlopig blijf ik maar twijfelen. Opnieuw in de verkoop of niet?

En dan heb je nog ons huidige huis. In de woonkamer vooraan vind ik mijn nieuwe behang dat er hangt sinds pakweg april niet echt goed passen bij mij, bij ons. Het is zo saai!!
Hoe fleur ik dat op? Wat doe ik eraan? Of bedek ik het gewoon met kaders en foto's? (Zoals op de foto hiernaast!Niet van ons, maar geplukt van het internet)

Mijn dagen zijn verder vol genoeg.
Morgen zal niet anders zijn met zwemlessen en het feestje van ons Nele.
Hopelijk wordt de zondag gewoon een echte rustdag al vrees ik nu al dat het vooral weer een WAS dag gaat worden. Want die moet natuurlijk ook gedaan worden uiteindelijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)