Voldane woensdag

 Na een kort en moeilijker nachtje met een Lies die midden in de nacht vond dat het tijd was om op te staan en ons Fee die wat krampjes had stond ik met onze jongste zoon om half zeven in de keuken. Eerlijk gezegd had ik niet zoveel zin in de dag want ik voelde het goed dat ik niet uitgeslapen was.

Maar de kinderen geraakten toch weeral op tijd op school.
En toen begon mijn ochtend.
Vandaag had ik niets gepland 's ochtends want ik verwachtte bezoek, maar helaas lag zij ziek op bed.
En dus kon ik wat rommelen in huis, wassen, telefoontjes doen ivm de hulp en de teken/woordlessen van onze jongens, mails sturen en beantwoorden enzovoorts.
Ik ging ook een korte wandeling maken met Fee naar de bakker en at voor de middag al op mijn duuzenste gemak. Een heerlijk rustige zalige ochtend.

Na de middag was er wel een strakke planning. Eén zoon moest naar de tandarts, ik moest 's middags al koken wat ik zou een zieke vrouw vitamientjes (krachtvoer) brengen, twee jongens gingen voor het eerst naar tekenles, ik moest negen boeken kaften zoals beloofd en nadat ik de jongens weer ophaalde van de les ging ik één zoon inschrijven voor Woord. Nadien bezocht ik kort de zieke vrouw voor wie ik meekookte. Daar voel ik mij echt goed bij wanneer ik zoiets kan/mag doen. Het is een erg lieve jonge vrouw. Ik hoop dat ze nu snel beter is zodat ze weer op de koffie kan komen.

We aten vandaag een Mexicaanse Tacoschotel en daarnaast nog iets anders.
De jongste kinderen gingen daarna nog in bad en (JOEPIE)de ijscoman kwam nog eens langs.
En nu ben ik blij dat ze allen te bed liggen.
De jongste zoon wordt vrijdag twee jaar alweer!!



Reacties

  1. Hoi Sandra,
    Wat een leuke foto 's.lief dat je voor een ander kookt.
    Dat zijn de dingen die voor mij het leven mooi maken!

    Lieve groet,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je nog tijd vrij maakt voor een ander. Wat een mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?