Gewoon weer een donderdag!


We vroegen ons af wat ze aan het doen waren. Zo mooi braaf samen.
 Elaba daar !

 Hihihi. Lekker chips gevonden. Kijk!!

Het is toch nog gelukt om vandaag 't één en 't ander te doen.
Naar de post, wat gewas, wat opruim, 's middags koken, telefoontjes doen, afspraken maken, ...

Ik heb ook al twee dagen uitslag en ik weet niet van wat. Een allergische reactie? Vermoeidheid? Het jeukt niet zo erg, maar het is geen zicht :-( en morgen ben ik jarig.
Mijn haar heb ik nu voortdurend in een staart omdat ik niet naar de kapper geraak en mijn grijs spriet er weer door langs alle kanten.

Morgen pak ik weer in want voor mijn verjaardag gaan we naar een huisje in de Kempen voor twee daagjes. Man gaat alleen zondag komen...

En nu ga ik de mondjes voeden.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)