Brrrrr. Wat koud op deze volle vrijdag(s).

 Brrr. Dat was even schrikken deze ochtend toen mijn licht sjaaltje en vestje wat te koud uitviel. Ik heb namelijk niet de gewoonte om naar weerberichten te luisteren of te kijken. Met wat geluk heb ik het gelezen in de krant, maar gisteren dus niet. Dus deze ochtend was het toen ik in de auto stapte: 'Wat? Heeft het gevrozen?' Ik voelde mij ter plekke een dom bruintje.
En deed me inzien dat ik mijn zwangerschapswinterjas echt niet meer aankan en dus dringend een nieuwe jas nodig heb.
Deze ochtend was een echte ratrace tegen de tijd. Man en ik waren uitgenodigd op een ontbijt tussen 7 en 9 uur!! om naar een voorstelling van een hele schone auto te gaan kijken. En man wou daar per se met mij naartoe dus dat was lopen, rennen, vliegen, vallen, ...om kindjes vlug op school te krijgen en dan nog net om 8.50 uur op dat ontbijt te arriveren. Inderdaad. Allemaal heel schoon was het daar, maar ik heb niets gekocht ;-).

 De rest van de dag verliep ook nogal VOL.  Met oa een bezoek aan de tandarts in Gent waar ik voor een keer de kantine moest opzoeken want die petatjes van kleine Fee moeten nu éénmaal opgewarmd worden.

En zie. Deze foto's trok ik vorige week al toen onze Niels weer naar de tandarts moest. Ook weer in Gent (terwijl we in de provincie Antwerpen wonen dus!). Terug thuis wou hij met zijn cadeau van de Sint spelen en onze straat leent zich daar prima voor. Doodlopende straat en wij wonen in het voorlaatste (kleine)huis. Ik heb me dat kleiner gaan wonen trouwens nog geen moment beklaagd. Het vorige huis was wel veel statiger en met meer karakter (een herenhuis blabla), maar dit huis is fantastisch gelegen voor onze kinderen en praktisch veel beter! Een straat vol kinderen met een speeltuin op het einde en geen verkeer. Mijn droom alleszins wél. Al geef ik eerlijk toe dat man meteen weer zou verhuizen naar het andere huis ;-). Alleen om te kunnen zeggen dat hij daar woont. B. is nu éénmaal wel een dorp hé :p en het huis is er één zoals zoveel in een dozijn.
Maar binnenin wordt het wel steeds meer MIJN thuis en dat is helemaal niet zoals het elders is. Maar daarover later meer.

Fijn weekend alvast! 't Wordt alvast warmer!!

Reacties

  1. Heerlijk veel ruimte voor de kinderen. Hier had het ook gevroren en mijn planten stonden allemaal nog buiten en wat te zeggen van de watertonnen die staan er ook nog. Vannacht geen vorst gelukkig. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hopelijk heb je genoten van het onbijt,altijd leuk,hmmm!!!
    en je huis ziet er super uit,en fijn dat de kindjes nog eens buiten kunnen spelen en jij met een gerust hartje zit als ze buiten zijn.debora

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)