Every woman alive loves ...

Op mijn verjaardag vertrokken wij een weekend naar de Kempen. Maar net voor de afreis werden er nog wat gekke foto's getrokken. Want ik was een beetje door het dolle heen. Voor mijn verjaardag kreeg ik eindelijk Chanel N°5. Een geur die ik al vele jaren wou, maar de hints wilden maar niet toekomen bij manlief.
 
Op een goede dag heb ik dus gewoon gezegd: 'Schatteke. Ik ben vrijdag jarig en voor mijn verjaardag wil ik alleen maar Chanel N°5. Dat is het enige dat ik wil!' En nadat ik hem ook nog had verteld waar hij zoiets kon kopen kreeg ik het tot mijn verbazing ook nog echt. Toen kon mijn weekend natuurlijk niet meer stuk.
Dat heeft ons Nele dan maar even vastgelegd met haar Ipad voor het nageslacht.
Want zo een blije door het dolle heen mama zien ze nu ook weer niet alle dagen.
 


 September 2014. 39 ste verjaardag. En een dikke kus voor de man.

Oja! En het is een heerlijk geurtje. Heel klassiek, maar het past precies bij mij.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)