Mijn 5 meest gelezen blogposten

FEE is mijn best gelezen blogpost. Een post om te melden dat onze dochter geboren was. Wanneer je een veelgelezen blog wil moet je vooral zwanger worden (grapje!!). Mensen zijn zo nieuwsgierig naar wat 'het' geworden is net als in het dagelijkse leven dus. Dat maakt me warm want dat wil zeggen dat dit voor heel veel mensen héél belangrijk is: nieuw leven!

No baby Yet is mijn tweede meest gelezen blogpost. Deze post is geschreven de dag voor de bevalling van Fee en daaruit blijkt alweer de gezonde nieuwsgierigheid van de mens. Men kwam heel vaak piepen op de blog om te zien of er al iets aan de hand was.

Bestemming staat op drie en mijn allereerste blogpost in deze blog. Hoewel ik al blog sinds 2009 en mijn eerste blog het langste heb gehad is deze nieuwe blog nog maar een jaar oud. Momenteel ben ik best tevreden met wat voor een blog het is. Bloggen is een hobby van mij. Ik doe dat echt heel graag. Het lezen van andere blogs doe ik ook.

Hoe werk ik? staat tot mijn verbazing op vier van de meeste gelezen blogberichten. Dit komt door haar. Nadat ik reageerde op haar blog heb ik ontzettend veel bezoek gehad. Deze blog gaat gewoon over de plaats waar ik blog want ik werk niet buitenshuis natuurlijk. Ik ben een thuisblijver en ik heb daar nog geen minuut spijt van gehad hoewel ik soms denk dat gaan werken mij zou kunnen ontspannen. Mijn man werkt voor twaalf :p.

En dan de allerlaatste blogpost is eigenlijk een zeer negatieve en triestige blogpost. En hoe het was zo was het ook echt. Wat een vreselijke dag was me dat!! En mensen lezen dat ook graag. Miserie in iemand anders zijn leven. Soms lijkt het alsof mijn blog leest als een soap dan. Ondertussen kan ik melden dat mijn kinderen dit achteraf ruimschoots goed gemaakt hebben ;-). Wil je deze triestige post toch nog lezen klik dan hier over mijn laatste moederdag.
Met dank toen al die lieve mensen die me op die dag en ook nadien een luisterend oor aanboden en met wie ik mijn sores kon delen.

Zo. Dit was de vierde tip in de reeks uit het blogboek van Kelly.
De vijfde volgt later en is momenteel in werking...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)