Sleeping beauties

 Liesje is al vier, maar af en toe valt ze toch nog in slaap overdag. Zoals op deze namiddag toen ze al in slaap lag toen we pas vertrokken waren en terwijl we een terrasje deden bleef ze gewoon verder slapen. Twee uur later werd ze wakker : thuis! Het zitje onderaan is eigenlijk zelfs niet meer op haar maat, maar daar trok deze beauty zich niets van aan.
Ik blijf slapende kindjes aandoenlijk vinden.
 Diezelfde week nam ik Fee mee naar de manicure waar ook meteen haar nageltjes gedaan werden. Al slapend.
Een tip voor mama's die nageltjes knippen zo eng vinden. Doe het wanneer ze slapen. Of neem ze dus mee naar de manicure. Al sliep Feetje daar ook.
Fijne zondag iedereen!

Reacties

  1. Het zijn inderdaad beauties! grappig nog geen jaar oud en al naar de manicure ;)
    Fijne zondag nog!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatjes. Altijd handig om op die manier geknipt te worden. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve fotos van je dochtertjed. Wist helemaal niet dat er zo zitjes bestonden voor onderaan de wandelwagen. En die nageltjes knippen is idd eng;-) ik durf het nog niet bij mijn dochtertje van 7w.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat ook ,slapende kindjes aandoenlijk vinden ,kan er blijven naar kijken .
    Ben O.M en als er eentje (of twee of drie) onderweg in slaap vallen leg ik hun zitjes neer en maak dat ze zo comfortabel genoeg liggen ,dat ze kunnen genieten van hun dutje.
    Alhoewel het soms gelijk bij jou is, slapen hoe ze zitten.
    Groeten, Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)