WC renovatie: Start

 Een huis is nooit of te nooit af. Dat heb ik ondertussen ervaren. Zo kwam het dat ik op een dag besloot dat de WC in de inkomhal een opknapbeurt nodig had. De muren waren erg grof, het wasbakje lekte en de spiegel vond ik lelijk.
En zo werd er op een dag aan begonnen met weer de nodige 'rommel' overal.
Er werd alvast geschuurd en afgeplakt. En nadien kwam het  nieuwe behang er aan. Want ja. Ik ben zot van behang en eigenlijk was dit behang voor aan een muur in mijn woonkamer, maar omdat ik  een rol te weinig had voor dat in mijn WC werd er gewoon omgewisseld.
 Het behang is van Ferm living. Heel goed en mooi behang is dat. Ik ben fan.
En zo komt die WC beetje bij beetje ook in orde.
Waarom ik dat plots zo belangrijk vond die WC? Omdat het heel vaak gebeurde dat mensen bij ons naar 't WC wilde. Dat ging van de pakjesman tot de werkman die een meubel in elkaar kwam zetten tot iemand die iets kwam ophalen van Kapaza. Eigenlijk meerdere keren per week. En ik mij een beetje geneerde voor ons WC :-). Dus dat moest anders !!
Ze is nog niet af, maar ze ziet er al beter uit. Alleen al dat behang doet wonderen. Nu nog de afwerking...

Reacties

  1. Altijd fijn om zo'n handige man in huis te hebben. Begint er op te lijken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)