Get funky in de sneeuw





Deze ochtend begon mijn dag zeer goed ! Terwijl mijn auto draaide om het ijs te laten smelten ging ik even helemaal los in mijn auto bij deze song. Fantastisch gevoel. Geweldige song. Ik was er klaar voor-voor deze nieuwe dag.



En tijdens de rit naar school stond ik regelmatig stil en kon ik van de witte omgeving genieten. Eerst onze witte ongerepte straat en witte tuin (lang zou het niet duren eer de eerste stappen werden gezet op het paadje of de eerste auto zijn sporen achterliet) Het was als een nieuw blad ongeschreven papier.

Nog even is het moment daar en dan weer voorbij.

Geniet even mee op mijn tripje.

 Net iets te weinig sneeuw voor de slee, maar altijd plezant. Hij kleefde ook erg. Deze sneeuw.



Mooi is het hier toch.






Ik blijf lekker thuis vandaag.

Reacties

  1. Ja heerlijke muziek. Die dames zijn nog lekker lenig ook. Hier ligt ook sneeuw ik heb net mijn ronde gedaan met de spike's onder de schoenen. Heerlijk genieten voor de kinderen. Hier in de straat wordt zelden gestrooid. Gisteravond na 11 uur zag ik nog een auto vast naast de weg. Er kwam hulp van een boer met een traktor zonder verlichting notabene en ook nog eens in een bocht waar geen uitzicht is. Gelukkig was het rustig op de weg. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)