Tips om je leven te leven en Fee kruipt !


1, 2, 3 en nu kruipt ze vrolijk rond. Wat is het een wonder en wat doet ze het zelf ook graag. Ze kan nu overal komen waar ze zelf wil. Héérlijk. En altijd met een big smile.


 Er bloeien weer rozen in de tuin.
 En Mats speelt heel graag met de 'kwakjes'. Ik heb hem dat woord niet aangeleerd want ik zeg altijd eendjes, maar zelf maakt hij er de kwakjes van en dat vind ik heel grappig. Ook de manier waarop ze hier met die eendjes spelen is aandoenlijk.

O. Levenslessen.
Voor een keer verwijs ik naar de blog van Kelly die de levenslessen van Thomas Siffer opschreef en omdat ik het alleen maar 100% eens ben met deze man zal het je niet spijten dat je dit eens gaat lezen.
Je kan er zelfs heel blij van worden.

Zelf ben ik meestal ook wel blij en tevreden.

Jezelf de vraag stellen.
Waar word ik gelukkig van?
Dat is belangrijk !
De dag dat je sterft geen spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt of niet gedaan hebt. Zo te leven.

Fijne dag nog.

Reacties

  1. Goed van Fee dat ze nu kan kruipen. Wijze woorden van Kelly. Ik geniet iedere dag weer van de kleinste dingen. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen vervloekt huis dat dààr tegen op kan! Geniet maar van je kleine nu-nog-baby-Fee, binnenkort stapt ze, en dan is ze een grote meid! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)