Dag 30 tot 32: Zeeland: hier zijn we weer !

Meer dan anderhalve maand waren we er niet langs geweest en dat was duidelijk te zien. Wat een wildernis. Dat duurde dus even voor het weer netjes was :-).
Het weer was niet te warm en niet te koud. Precies zoals ik het graag heb. Regenjassen en botjes konden worden uitgetest want af en toe viel er wat uit de lucht.
Ik was blij er weer terug te zijn. Wat wandelen en kindjes die veilig konden rondlopen en fietsen en veel spelen. Altijd buiten. Heel veel lezen onder mijn tent. Op die drie dagen las ik alweer twee boeken uit. Compassie van Enter S. en De doodsvogel van Samuel Bjork.
Mijn leesdip van de voorbije maanden is nu dus van de baan want op vakantie kijk ik geen series.
 
De zon was ook af en toe van de partij. Het was soms wat zoeken hoe de kinderen te kleden...
 
Dinsdagochtend keerden we weer. Toen regende het de hele dag.  Niet dat dat ons tegenhoudt, maar toch. Altijd fijner als het wat ophoudt met druppelen.
 
Deze keer heb ik op de camping ook mijn eigen elektrische fiets en kar en kan ik ook daarmee vol goesting rondrijden.
 
Augustus zullen we veel tijd doorbrengen in Zeeland. Schip ahoi ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)