Dag 33 en 34: Klein beetje Me time plus gyn bezoek

Dinsdagochtend keerden we weer omdat ik Lies beloofd had dat ze naar een feestje mocht. Thijs ging naar het speelplein. Niels ging bij mijn ouders logeren voor twee dagen. Fee ging naar de opvang, enzovoorts, enzovoorts, ...

Zelf ging ik naar de manicure, dronk nog eens een Latte (er zijn dingen die je mist niet thuis zijnde ;-)), deed wat wasjes, kookte, kocht een tent voor op de camping (voor wanneer er vriendjes blijven slapen), droomde dromen, enzovoorts, enzovoorts, ....

Woensdag ging ik opnieuw aan het inpakken. Ook al bleef het buiten maar regenen. Ik verlangde naar de camping.

Maar eerst nog eens bij de gyn langs want het was geloof ik zes weken geleden (van 22/6 ll).
Alles bleek heel goed. Volgens de gyn was ik zelfs geen kilo bij (maar het is toch echt wel 1 kilo hoor sinds het begin). De bijna 20 weken zwanger zijn al voorbij gevlogen. Ik merk nauwelijks iets van mijn zwangerschap en voel mij heel fit.
De baby groeit prima. Ons zoontje dus bewoog en bewoog en bewoog en nam zijn voetje vast met zijn handje. Je kan zoveel zien op de echo. Niet normaal :p.
Wel veel vruchtwater...Is dat de kilo? We zullen denken van wel. Al weegt baby ook al ongeveer 400 gram.
Heel geruststellend. De echo. Nu is het voor binnen een week of vijf-zes weer.

Ik ga nu iets eten en nog een paar dingen inpakken en dan zijn we (kinderen en ik)weer weg richting Zeeland. Ik plan ginds ook wat uitstapjes deze keer.

Geniet ze !

Reacties

  1. Nog een jongen erbij! Wat leuk Sandra! Fijn dat je je goed voelt. Veel plezier in Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zo goed gaat met het gewicht en de zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)