Dag 45: blauwe knie en dan wegwezen!

Deze ochtend werd alles in de auto geladen. Voor de rommelmarkt en voor onze paar dagen aan de Oosterschelde. Wat een ruimte hebben we nu in de auto!

In de uren ervoor was ik nog even 'druk druk' en struikelde daarbij over een fietske keihard op mijn knie. Auw.  Nu heb ik dus een blauwe knie en het gekke is dat ik die val voel tot in mijn bekken, maar gelukkig ben ik niet op mijn achterste geland.

Deze ochtend verkocht ik nog wat op kapaza. Een hele vriendelijke meneer (en kindje) kwam een Stokke stoel ophalen.
Die extra centjes zijn fijn nu we nog een paar dagen weg gaan. Ik heb veel leesvoer mee. Wanneer ik terug kom post ik nog eens over al de gelezen boeken van de voorbije tijd.

Zo meteen breng ik ook nog even een pakket naar Bpost (een boek).
Hopelijk lukt de rommelmarkt even goed. Ik heb er echt veel goesting in.

Tot later. Geniet van het schitterende weekend. Ga ik ook doen!

Reacties

  1. Hopelijk nie te veel last van de knie! Van die auto zullen jullie zeker plezier hebben! en ik wil je ook graag veel succes wensen op de rommelmarkt! hopelijk een goeie verkoop en weinig terug mee naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben toch wel van wat dingen vanaf geraakt Greet. Voor kleine prijsjes verkocht ik dus de opbrengst was niet zo goed (35 euro). Maar ik verkocht dan ook maar voor 0,50 cent of 1 euro :-). Net om er vanaf te zijn. En ik verkocht een hele krat kledij (wel 20 stuks)voor 10 euro in totaal. Maar het was vooral ook heel plezant en leuk om dit eens te doen en we hadden perfect weer voor een rommelmarkt.

      Verwijderen
  2. Doe voorzichtig en een goeie verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)