Dag 46,47 & 48: rommelmarktje en het fijne van gewoon thuis te zijn

 Het was jaren geleden, maar ik deed nog eens mee met een rommelmarkt(je). Het was een schitterende dag voor zo een marktje. Om 9 uur zette we alles op en pas rond 4 uur kraamden we weer op. Ik was tevreden en het was een leuk tijdverdrijf, maar niet om dikwijls te doen.

Ons kinderen hingen de hele tijd bij ons in de buurt. Want tegelijk waren er ook andere leuke dingen te doen. Zoals palingroken.
 Ons Liesje liet iets blauws in haar haar doen door de dame op de achtergrond voor 1 euro. Twee dagen later zit het er nog altijd in en is ze er trots mee naar het speelplein. Persoonlijk ben ik niet voor dat soort dingen, maar nu in de vakantie moet dat eens kunnen.


 



Ook had ik tijd genoeg om met al mijn kinderen wat bezig te zijn. Groot en klein.
Ik heb goed verkocht ook, maar meer opgedaan dan verdiend ;-). Het ging om de activiteit en het plezier ervan en om van mijn spullen vanaf te geraken.

Gisteren was het een luilekkerdag en ondernamen we helemaal niets. Alleen maar lezen en luieren dus.
Terug thuis mocht ik dat op de weegschaal alweer merken. Helaas gaat het er nu snel bij.
In september hoop ik mijn gewicht weer stabiel te houden. Nu lijkt het onmogelijk.

Het waren drie hele leuke campingdagen alweer :-). Morgen vertrek ik weer voor twee dagen (met nog een geplande Westernday & BBQ), maar nadien zal het 'gaan' serieus afnemen weet ik uit het verleden.

Ik ben opnieuw heel graag gewoon thuis !! Het is weer bijna genoeg geweest. Ik slaap weer graag in mijn eigen bed (O. Heerlijk)en neem het thuisritme weer aan. Dan zal het gedaan zijn tot volgend jaar Pasen !! Ik heb geen plannen op vakantie te gaan de komende drie schoolvakanties. Het geld zal weer gaan naar aflossen.

Stilaan wordt er ook weer naar school verlangd en word alles beetje bij beetje klaargemaakt.
De fietsen komen na deze twee dagen ook opnieuw naar huis en gaan naar de fietsenman voor controle.
Alles wat nog nodig is (zoals een boekentas)wordt aangeschaft.
Inschrijvingen voor hobby's worden gedaan en betaald.
Enz...

Vandaag zijn er drie naar het speelplein en ging ik met de twee jongsten een beetje shoppen. Een jasje kopen voor Fee en één voor een grotere jongen. Zo van die dingen...En eventjes op de draaimolen.

 En kijk eens wat een kofferruimte ik nu heb.

Verder was, was, was en alles heerlijk buiten laten drogen. En veel administratie :-( en ja. Ook nog eens lekker koken.

Geniet van het zonnetje en tot gauw.

Reacties

  1. Het levert wel mooie plaatjes op, lekker onder de tafel met de zak chips. Mooie ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)