Dag 49: Hete dag en nieuwe dromen

Gisteren hadden we nog een luie hersenloze dag op de camping waar de kinderen enorm veel plezier hadden met allerlei spelen.  Achteraf met BBQ.
Ik las ook nog wat verder in mijn boeken. Ginds heb ik daar tijd voor.


Maar vandaag keerde ik al weer ondanks het schitterende weer. Eigenlijk te warm voor mij. Ik ben niet zo voor temperaturen boven de 25 :-).
Ik had gerust nog een dag langer kunnen blijven.
Maar ik keerde weer omdat ik thuis wou zijn. Gewoon thuis in mijn eigen geliefde huis.
 
Ik kijk uit naar het nieuwe schooljaar en hun nieuwe hobby's (badminton en turnen)en naar de hobby's die er altijd zijn (zwemmen, chiro, tekenschool). Ik kijk uit naar meer tijd voor mezelf.
 
Maar ook wil ik het huis weer op orde. Opgeruimd met de was netjes in de kasten. Ik ben volop kasten  aan het uitmesten en dat voelt zo goed. Mijn huis zo leeg mogelijk is nog steeds een projectje.
Ik wil zelfs mijn String kast wegdoen omdat ze te rommelig oogt, maar ik twijfel.
 
En de tuin. Na de herfstvakantie gaan we eindelijk werk maken van onze tuin.
Als er geld over is misschien ook de badkamer.
Maar ook het aflossen gaat gewoon door. Volgende week nog een keer.
 
Vakantie zit er zo de komende maanden niet meer in. Eerst twijfelde ik nog over de herfstvakantie, maar al dat inpakken en uitpakken. Ik heb het weer gehad !
En na Kerst is er weer een kleine baby.
Pas in de Paasvakantie gaan we weer weg en dat wordt dan weer een speciale reis want onze kinderen gaan dan voor het eerst op skilatten staan.
Ik heb nu al voorpret.
 
Dan ga ik nu maar weer eens verder doen. Ik vond het al een heel geslaagde zomervakantie met nu nog 13 dagen in het verschiet.
 
Geniet ze!


Reacties

  1. jullie hebben heel lang zomervakantie denk?
    ik zou de kids nog best een poosje thuis willen hebben maar ze moeten volgende week weer.
    ook maar weer eens mn huis op orde hopen te krijgen!
    geniet van de vakantie verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In België hebben alle kinderen (buiten de unief en hoge scholen)precies 9 weken zomervakantie ofwel 62 dagen. Voor mij mogen het er gerust twee minder zijn en dan bijvoorbeeld in mei eens een volledige week.

      Verwijderen
  2. Leuk vertier voor de kinderen. Op de skilatten is natuurlijk ook een geweldige ervaring. Kan me voorstellen dat zo'n vakantie erg lang is. Je slaat je er altijd goed door heen dus zal het nu ook wel weer lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chiro is een jeugdbeweging of een soort van scouts/scouting. Elke zondagmiddag, soms eens op weekend en in de zomer een kamp. Soms eens een daguitstap. Dit jaar start Liesje ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)