Dag 56: Dolle pret in het ploeterbadje



 
Wat een hitte. Ik ben er zelf niet al te zot van, maar ons kinderen nemen het ervan.
Een mooie afsluiter van de zomervakantie.
De glijbaan werd op de tafel gezet en zo konden ze het ploeterbadje inschuiven. Simpel en alles deden ze zelf en ze kregen er geen genoeg van. 
 
Deze ochtend in de bank tekende ik voor een nieuw investeringsplan. Het andere investeringsplan wordt uitgekeerd. Een deel ervan stop ik in het nieuwe en het overgrote deel gaat naar een gedeeltelijke aflossing van de hypotheek. Zo betalen we vanaf 1 september weer wat minder.  
 
's Middags gingen we de boeken van drie middelbare schoolkinderen ophalen. Dat was rond de 500 euro voor alle drie. Deze week betaalde ik ook al het inschrijvingsgeld voor oudste. Dat was 935 euro. Een dure week dus want naast dat werden er ook een paar nieuwe boekentassen gekocht en hier en daar al wat schoolgerief.
Met dank aan de kinderbijslag :-).
 
Nadien nestelde ik me in mijn zetel al was er van slapen weinig sprake met al die waterpret.
 
Vandaag kwam er weinig uit mijn handen. Ik voelde me sloom en lui en had eigenlijk nergens zin in. 
Niet om de was te doen, niet om te koken, niet om op te ruimen, niet om naar de winkel te gaan, niet om te lezen, ...Letterlijk in niets.
 
Toch zit ik goed in mijn vel. Vandaag merkte ik dat weer op toen ik zonder complexen in mijn kleedje rond paradeerde. Alles zit goed. Ook de baby beweegt naar hartenlust en lijkt het naar zijn zin te hebben.
 
Morgen zijn er alleen 's morgens wat plannen, maar dat is morgen!
 
Geniet van de zwoele zomeravond.

Reacties

  1. Om het dan toch maar even te zeggen; wat ontzettend leuk dat jullie nog een zoontje krijgen! Het lijkt me zo leuk om hem straks steeds verder te zien opgroeien, net als de andere kinderen nu :'). Wat wel leuk is is dat je steeds meer gelijkenissen maar toch verschillen tussen de kinderen ziet. Qua uiterlijk lijkt Fee steeds meer op Liesje, maar volgens mij zijn ze qua innerlijk totaal verschillend bijvoorbeeld. Dat wilde ik toch even zeggen, hihi:)

    School is inderdaad duur, gelukkig zijn schoolboeken in Nederland gratis. Wel voor alle schoolgaande kinderen alvast veel succes en plezier voor het komende nieuwe schooljaar.

    Als laatste over het weer.. in Nederland is er vakantieverdeling en het midden van het land heeft vroeg vakantie en gaat daardoor weer naar school. Geen pretje met dit weer zeg.. gelukkig hebben veel scholen een tropenrooster!

    Nog 1 dagje en het is weer weekend, alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk deze keer ook heel erg uit naar ons zoontje. Zelf zie ik wel dat de kinderen op elkaar lijken. Fee en Lies zijn beide wel twee babbelkonten :-). Lies is heel sociaal. Van Fee kan ik dat nog niet zeggen. Zij is nog erg op mama en Co gesteld.

      Fijn weekend.

      Verwijderen
  2. Heerlijk ravotten in het water met dit weer. Gisteren op de kleinkinderen gepast die hebben ook een zwembad, lekker opa en oma nat spatten, wat een pret! Fijn dat je goed in je vel zit en dat het goed gaat met de baby.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)