Dag 57: Geen fitness, geen opruimeritis, geen gekook, ....

Ik ben een duts want wanneer de thermometer boven de 25 graden aangeeft valt het leven voor mij stil.
Niet dat ik steen en been klaag. Ik ben blij dat de kinderen en ik eindelijk nog eens topjes kunnen dragen of zeer luchtige zomerkleedjes. Dat ik thuis eens half bloot kan rondlopen en de kinders een pret van jewelste hebben met water en zo.
En ik ben bij met de was omdat ik hem kan buiten hangen.

Maar ik ben zoals een brug of een wegdek. Ik zet wat uit. Gelukkig momenteel alleen mijn voeten :-).
En ik val stil.

Al twee dagen stuur ik de kinders naar de supermarkt om eten en in koken heb ik ook al geen zin.
Ik plof geen uurtje in de zetel tijdens de middag, maar uren aan een stuk en dommel in slaap of lees een boek of tijdschrift.

Fitnessen deed ik ook al niet deze week. Dat kon ik echt niet opbrengen en ik eet teveel ijsjes met dit weer. En water drink ik. Liters water. Geen avonden met thee, maar water.

De gewassen kledij stapelt zich weer op de tafel omdat ik de fut niet heb om tientallen keren trappen te lopen en mijn opruimeritis is even stil gevallen.

Vandaag was het ook de allerlaatste keer dat de kinderen naar het speelplein konden en 't was superleuk geweest. Nog 5 dagen nu en het is weer school. We tellen af !

Zo kijk ik ook
 uit naar maandag wanneer het weer iets frisser zal worden en ik zelf ook weer wat loskom. Loskom van de zetel. En ik weer in gang kan schieten en nog eens naar de fitness kan. De gewone dingen dus.

En vandaag halen we gewoon frietjes dan maar.
 
 
 
 

 
 
Tot slot nog een gedichtje over 't zonneke.
 
Fijn weekend alvast !

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)