Die ochtend bij de diëtiste, nieuwe bril en nog steeds naamstress

De cupcakes zagen er griezelig en kleurig uit die de kinderen gisteren maakten, maar waren wel lekker luchtig behalve de fondant dan.

Vandaag stond er alweer een afspraak met de diëtiste op de planning. De zevende sinds ik zwanger ben. Volgens haar weegschaal ben ik sinds het begin nog maar 3,4 kilo bij. En ze zegt dat dit erg goed is. Want ik heb nu nog zes weken te gaan en ik mocht maar 6 kilo bijkomen tijdens de 40 weken. Het zou dus moeten lukken om dat doel te halen. En dit zonder honger en met een gezonde goed groeiende baby in de buik.
Al vind ik het tegenwoordig wel lastig want ik beweeg veel minder dan een paar weken terug en heb meer goestingskes (waarschijnlijk door meer stil te zitten). Vooral in chocolade heb ik meer zin :-).
Ik hoop dus dat ik deze laatste weken niet alsnog teveel bijkom.

Nadien ging ik mijn nieuwe bril ophalen. Aangezien ik dagelijks van 's morgens tot 's avonds een bril draag is dat voor mij net als een kledingstuk, maar dan wel een heel belangrijke want zonder zie ik geen steek. Ik koos voor onderstaande. En ik ben er heel, heel blij mee.
Nadien ging ik opnieuw naar de kinesiste.
Ik draag nu ook steunkousen. Dat valt op zich wel mee al is het geen zicht onder mijn jurk. Ervaring heb ik genoeg met steunkousen. In het verleden droeg ik ze al vaker.
Een panty steunkous is wel voor het eerst, maar het is dus minder erg dan ik verwacht had en als het helpt zoveel te beter al geeft het toch amper steun in mijn liesstreek.

Verder ben ik nog steeds in twijfel over de naam. Ik pieker me suf. Langs alle kanten krijg ik nu lijstjes. Waarvoor dank. Mensen willen me heel graag helpen bij mijn zoektocht en ik leg veel voor aan de man en zelfs aan de kinderen want tenslotte zal hij hier veel gezegd worden.
Ik vind het deze keer ontzettend moeilijk.
Ik hoop dat we er snel gaan uitkomen want ik wil de labels voor de cadeautjes (geboortesuiker) laten drukken en het ontwerp moet gemaakt worden en dat kan pas wanneer ik mijn goedkeuring gegeven heb.
 
Wel. Geniet van het lange weekend. Wij gaan morgen bij mijn ouders langs want daar komt Sint-Maarten. Dat is nog een andere Heilige man die ook cadeautjes en snoepgoed brengt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)