Naar de kinesiste

De herfstvakantie is omgevlogen in een vingerknip. De eerste schooldag na die vakantie ook.
Vandaag was zo een volle dag en dat zullen de komende twee dagen ook zijn.
Gewoon omdat er zoveel te doen is.

Zo moest ik vandaag toch echt mijn bloed laten trekken omdat ik woensdag op controle moet en ik hoop dat mijn ijzergehalte weer normaal is zodat ik de tabletten ervoor niet meer hoef te slikken want ik heb daar last van.
Nadien ging ik boodschappen doen.
En toen voor de eerste keer naar de kinesist/therapeut. Ik twijfelde of ik wel zou gaan want zolang is het nu niet meer, maar uiteindelijk wou ik me gewoon wat beter voelen. Wat meer terug kunnen ook in die laatste weken.
Ik ging bij iemand waar ik jaren terug al eens ging en die mij toen goed geholpen heeft. Het gekke was dat het minstens acht jaar geleden was, maar dat ze me nog kende.
Blij was ik dat ze nog zoveel dingen van me wist na al die tijd. Blij dat ik door haar niet vergeten ben want sommige mensen (geef toe)vergeet je snel. Anderen blijf je onthouden...
Het was een uurtje afzien :-) trouwens. En nu  heb ik (nog)niet de indruk dat het een verschil gemaakt heeft, maar we zien morgen wel en donderdag ga ik weer.

Nadien was het eten en rusten en was het school alweer uit.
Dan dansles, koken, eten, badminton, enz...

Morgen wordt een beetje Me time want dan ga ik weer naar de manicure. Maar ik heb ook nog een hoop te regelen en te kopen voor de feestmaand.

Dank voor de tips van gisteren. Ik bracht er vandaag al twee in de praktijk. De doos en washandje in handdoek stoppen.

Ik merk dat veel mensen een dipje hebben op dit moment. Het was vandaag dan ook echt herfstweer. Kil, nat en donker. Zelf heb ik er geen last van. Zo meteen ga ik voor mijn stoof zitten die mij zoveel warmte geeft met een leuke DVD. Alles is gedaan voor vandaag. Morgen doen we verder.

Tot gauw.

Reacties

  1. Als je zoveel last hebt van de medicijnen voor je bloedarmoede/ijzertekort, zou je met je arts kunnen overleggen om ipv ijzertabletten de komende tijd Floradix elixer te gaan gebruiken. Mij heeft het vorig jaar goed geholpen, ik werd erg beroerd en doodziek van de ijzertabletten en mijn huisarts stond er vierkant achter dat ik Floradix ging gebruiken. Sterkte met de laatste weken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip. Ik hoop dat ik helemaal niets meer hoef te nemen, maar indien toch ga ik Floradix onthouden en eens voorleggen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)