Fijne Kerstdagen

De manicure kon gisteren niet doorgaan.
Door de feestdagen waren de komende twee dagen volzet en ze werkten al met een man minder.
Ik ga namelijk altijd zonder afspraak omdat ik nooit op voorhand weet of het me gaat lukken om te gaan. Daarom moest ik nu toch een afspraak maken. Dat wordt zaterdagochtend.
Want die nagels moeten echt weer een keertje kort.

In de shopping was er veel te veel volk, maar ik dronk Lattes terwijl de dochters wat rond hosten.
Om 12 uur had ik er schoon genoeg van. Ik voelde mij echt bekeken (maar dat is misschien alleen maar het gevoel dat ik had :-)). Je kan ook moeilijk naast mijn gigantische buik kijken en mijn zeer moeizame gang.

's Middags sliep ik nog een uur in mijn bed omdat er een vriendin van de dochters kwam en ik niet wou dat ze me zou zien slapen in de zetel.

Vandaag de allerlaatste dag voor de vakantie. De kinderen hebben feestjes op school en vieringen.
Zelf wil ik het huis opgeruimd wat een hele opgave is. Eén zoon is thuis en zal me moeten helpen.
Tegen de middag ga ik dan naar het ziekenhuis voor controle. Ons kindje is al de hele ochtend aan het woelen en schoppen...

Na school is er nog de logo waar ik als een berg tegenop zie om hem te brengen. Dan blijf ik ginds namelijk, maar overal zijn zoveel mensen.  Ik had de man gevraagd of hij het voor één keertje wou doen, maar neen. Het lukt weer niet.
Dat de man het altijd maar druk heeft en veel werk stoort mij dezer dagen weer enorm. Ik kan het woord 'druk' niet meer horen :-(.

Ik heb best zin in de komende twee dagen. De Kersterige dagen met veel lekkers, lichtjes en pakjes.
Het lijkt me heerlijk om met het gezin voor de haard te vertoeven of aan onze tafel vooraan.
 
Voor iedereen : Fijne vredevolle Kerstdagen alvast.

Reacties

  1. Voor jullie ook fijne dagen en veel sterkte voor jou gr Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijne dagen !! sterkte met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohjah vooral lekker voor de haard zitten lijkt me fantastisch goed plan! Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig kerstfeest.
    Wie weet gaat het echt een kerstkindje worden.
    Ik wacht in spanning!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en vooral RUST. Ik herinner me iets van december en Sandra en rusten...de maand is bijna om en ik lees niks dan logo, dokter, oudercontacten, winkelen en auw pijn. Wat betreft je man, ik zie hem nog vragen nog effe de baby op te houden tot zijn werkdag erop zit als je gaat bevallen😆. Bij mijn man moet alles en iedereen wijken voor zijn werk en avondschool. Ben IK blij dat dat geen zelfstandige is zeg!! Dikke kus en rust nu maar wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn man is zelfstandige in bijberoep, het is deze week weer super druk geweest voor de vakantie. ik kan er met momenten ook moeilijk tegen hoor, dat veel alleen zijn en ook altijd je plan moeten trekken. gelukkig heb ik maar een klein gezin met 3 kindjes. ik vind het echt knap hoor hoe jij het doet met je grote gezin en dan nog heel veel alleen regelen en doen. fijne feestdagen en hopelijk heb je niet te veel last van de laatste dagen van je zwangerschap
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het zou mooi zijn dat je man nu ook vrij was, met kerst is hij er toch zeker wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou en je gezin hele mooie kerstdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)