Toch nog niet de laatste keer naar de gyn

De hele woensdagochtend stond in het teken van mijn doktersbezoek.

Eerst kinderen naar school brengen en dan met Fee eerst naar de boekhandel om het nieuwste seizoen van Vikings te gaan kopen. Ik heb al voorpret. Stoere mannen, sterke vrouwen, mooie landschappen en mooie kleren, .... Die kleren zou ik ook zo dragen moest ik durven. Ik vind die vrouwenkledij zo mooi, maar ik hou het wel bij onze mode :-).
Ik kocht ook nog twee maandbladen.
 
Dan naar de dokter dus. Netjes onze beurt afwachten. Dat was meer dan een uur wachten ongeveer. Gesprekjes hebben met mama's die net na mij uitgerekend waren. Eén kon absoluut niet wachten en wou het liefst meteen ingeleid worden. Daar hoopte ze erg op.
Zelf wil ik het liefste tot 2017 wachten :-).
 
Bij de gyn bleek alles in orde. Ons zoontje ligt ondertussen braaf met zijn hoofdje naar beneden. Weliswaar met een afwijkende hoofdligging, maar als de gyn zich daar geen zorgen over maakt dan ik ook niet.
Ook bleek er al 1 cm ontsluiting te zijn wat uiteraard in mijn geval helemaal niets wil zeggen. Ik ben de eerste om te zeggen dat je daar nog weken mee kunt rondlopen :-).
Kort en bondig: we zijn er klaar voor.
Vrijdag krijg ik in extremis nog een rondleiding op het verloskwartier want het is de eerste keer voor mij in dit ziekenhuis en moet ik nog even aan de monitor (tegen mijn zin, maar ik kan dan wel lekker veel lezen)en mijn bloed nogmaals laten trekken.
Ook wil de gyn me per se volgende week woensdag nog eens terug zien. Om zeker te zijn dat beebje niet opnieuw gaat tuimelen.
Ik ga er me niet druk om maken want dat heeft toch geen zin.
 
En zo heb ik hier vandaag nog niet veel uitgespookt.
Ik ga me nog eens in de was smijten en ons zoontje zijn bedje klaarmaken.
Wat verder rommelen. Nog wat schoolcadeautjes inpakken.
 
Nadien is het rust, rust, rust voor de rest van de dag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Kleine meisjes worden groot ...(en dat op een flopdag)