Zo fijn mama te zijn, verstoppertje, lekker eten en erg wilde plannen.


 Ons terras is dringend aan vervanging toe. Daarom doen we er eigenlijk niet zo veel aan en hebben we momenteel een erg 'wilde' tuin en terras. De kinderen gingen bij het eerste zonnetje wel een kamp bouwen op het terras. Wild of niet. Daar houden kinderen van. Ik vond het allemaal best. Toch maken de man en ik dezer dagen erg wilde plannen over dat tuintje met terras en als alles goed gaat wordt dat terras volgende week uitgebroken. Op Pinterest vond ik eindelijk een terras dat ik zelf prachtig vond met een eethoek en zithoek en gras met een (kleinere)trampoline in en wie weet misschien zelfs een boomhut zonder boom :-). Leve het dromen via Pinterest. Ook de badkamer krijgt de komende maanden een renovatie. Je kunt je voorstellen dat ik behoorlijk wat voorpret heb en veel te weinig tijd met alles uitzoeken.

Zelf doe ik opnieuw aan verstoppertje spelen. Deze keer met boeken verstoppen via een Facebookgroep. Heel plezant om te doen. Bijvoorbeeld op bovenstaande foto. Vroeger deed ik het al met Bookcrossing, maar dit is toch leuker.

Tijd slorpen natuurlijk in de eerste plaats mijn bloedjes op. Fee kon vandaag niet wachten met haar Moederdag cadeau af te geven en dacht mocht dus. Haar big smile made my day. Ook onze Vic is het schattigste manneke dat er is. Ik trek nog steeds een hoop foto's van hem. Op mijn telefoon staan al een dikke 1000 foto's :-(. Op dat vlak was de aankoop van de telefoon een succes. Helaas vind ik zelf dat ik er teveel opzit. Het is echt een handig ding (ik geef het toe).

 Op Facebook vond ik zelfs een nieuw keukenattribuut dat heel handig blijkt.  Voor een prijsje die ik niet kon weerstaan en ook een nieuwe fiets voor Thijs (een grotere)vond ik op Facebook. Een nieuwe fiets voor 100 euro!  Ik zal Kapaza niet missen.
Deze week at ik ook nog eens mijn lievelingskostje. Toast met avocado en een zachtgekookt eitje erbovenop. Om je vingers af te likken zo lekker. Yammie.

 Vandaag dronk ik een koffie in mijn favoriete broodjeszaak.
Ik heb echt last van lentekriebeltjes. Opruimen, veranderen, sparen voor die veranderingen, ...Het kan niet op.
Wel. Ik ga het Moederdag weekend in. Met erg veel goesting.

Volgende week is het trouwens Week van de opvoeding. www.weekvandeopvoeding.be
Zeker iets om naar uit te kijken.

Fijn weekend!

Reacties

  1. Fijn weekend en je broodje ziet er heerlijk uit net zoal de toetjes van je kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie kunnen het verbouwen ook niet laten he. Ik moet niet veel zeggen hoor😁. We doen elk jaar iets, geen totaalverbouwing zoals in ons vorige huis want dan neem je sommige beslissingen en snel en heb je er achteraf spijt van. In dit huis nog geen spijt gehad, van geen enkele verandering. We wonen hier al bijna 5 jaar. Het lijkt er 1. Voelen jullie dat ook zo aan? Voor mij lijkt het alsof jullie nog maar net verhuisd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een wafelijzer van 42 jaar oud, Sunburst en aparte tijd voor de kindjes

Campinglife

Hoe is 't?